Grafische vormgeving
Wij maken een herkenbare merkidentiteit die bij jou past.
Laat je klanten zien wie je bent.
Met een ‘merkidentiteit’ laat je zien waar je bedrijf voor staat, en welke boodschap je wilt uitdragen. Een logo is cruciaal, maar een merkidentiteit omvat meer dan dat: denk bijvoorbeeld aan bijpassende kleurenschema’s, typografie en het juiste beeldmateriaal. Daarmee kun je de rest van je bedrijfsmaterialen uitwerken. Denk dan niet alleen aan je website, maar ook aan flyers, infographics of ander drukwerk.
"Laat zien wie je bent met het juiste beeldmateriaal.”
Stap 1
Kennismaking & plan van aanpak
Ieder project begint bij ons met een kennismaking. Zo leren wij wat jouw doelen zijn, en hoe we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Samen bepalen we welke (grafische) materialen essentieel zijn, en welke overbodig. Vervolgens ga ik in overleg met mijn partner om een passende offerte op te stellen.
Stap 2
Ontwerp & feedback
De meeste projecten beginnen bij ons met de merkidentiteit, inclusief logo. Dit vormt de basis voor al je marketing-materialen, waaronder je website. Er zullen meerdere ontwerp- en feedbackrondes plaatsvinden. Zo komen we uit op een merkidentiteit die bij je bedrijf past en die je met trots kan uitdragen.
Stap 3
Uitwerking
Na afronding van de merkidentiteit, gaan we aan de slag met je website en andere marketingmaterialen. We bepalen samen met jou welke materialen jij (niet) nodig hebt. Denk o.a. aan flyers, posters of ander drukwerk, maar denk bijvoorbeeld ook aan een interactieve infographic op je website.
Stap 1
Kennismaking & plan van aanpak
Ieder project begint bij ons met een kennismaking. Zo leren wij wat jouw doelen zijn, en hoe we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Samen bepalen we welke (grafische) materialen essentieel zijn, en welke overbodig. Vervolgens ga ik in overleg met mijn partner om een passende offerte op te stellen.
Stap 2
Ontwerp & feedback
De meeste projecten beginnen bij ons met de merkidentiteit, inclusief logo. Dit vormt de basis voor al je marketing-materialen, waaronder je website. Er zullen meerdere ontwerp- en feedbackrondes plaatsvinden. Zo komen we uit op een merkidentiteit die bij je bedrijf past en die je met trots kan uitdragen.
Stap 3
Uitwerking
Na afronding van de merkidentiteit, gaan we aan de slag met je website en andere marketingmaterialen. We bepalen samen met jou welke materialen jij (niet) nodig hebt. Denk o.a. aan flyers, posters of ander drukwerk, maar denk bijvoorbeeld ook aan een interactieve infographic op je website.
Klaar om jouw verhaal te lanceren?
Laten we kennismaken en kijken hoe we jouw ondernemersverhaal kunnen delen. Omdat ik zzp’er ben, kan ik maar een beperkt aantal projecten per maand aannemen. Daarom bepaal ik altijd samen met jou of wij de juiste match zijn voor elkaar.